Stai stramb si judeca

Daca strai stramb si judeci drept
Pe culmile vietii tu s-ajungi
Vei intelege mai concret
Ca omul este ca un gand

De ce ne nastem pribegind
Ca mai apoi noi sa murim?
Ne zbatem, chinuim atat
Pentru o viata efemera
Cand foarte bine am putea…
Cum ne nastem sa murim

Nu… Eu cred ca e mult mai mult decat atat
Cum orice om se naste-asa…ca si cum n-are ce face?
Da…se naste, e o surpiza,  dar cand moare ce mai e?
Tot surpriza…placuta sau neplacuta.

Eu traiesc, am viata deci, ce sa fac pot sa mi-o iau?
Cin’ mi-a dat-o sa mi-o ia…
Parintii- nu, nu-s doar parintii
Pe parinti cin’ i-a facut?

Ajungem dar l’Adam si Eva
Pe ei cin’ i-a mai facut?
Tu- tu crezi ce vrei dar eu cred ca Dumnezeu
Ti-aduc aminte doar ca moartea e tot surpriza-placuta sau neplacuta

Ganditi si voi cum gandesc eu
De ce ne nastem si iubim?
De ce iubim si suferim?
Ce-i acolo inauntru, vreu sa stiu.

Unii zic c-ar fi ceva pe nume suflet
Altii nici nu se gandesc
Cat dupa mine suflet e
Si nici nu ma mai gandesc

Si sa-mi fie cu iertare
Dar astept o explicatie
Cum explozia poate face
O astfel de complicatie

Sa gandim si sa iubim
Sa visam si cand dormim
Oameni buni spuneti si voi
In univers ce suntem noi?

Si-alergam de colo colo
Ne-amagim si ne certam
Cand noi nici nu realizam
Ce se afla inauntru si mai incolo

Oameni buni…e Dumnezeu
Care pe toate le-a facut
Si s-avem grija cum traim
Ca sa nu-L dezamagim

Nu-ti lasa viata sa zburde
si printre degete sa-ti treaca
Pentru a nu-ti fi, stii tu cand,
Regretabila povara.

de Elisav Leuname

About Marius

Imi place sa daruiesc si de aceea sa ofer si celorlalti, oportunitatile pe care eu le-am primit.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

