Poezie

In fiecare zi port o speranta.
E mareata, mai significativa decat luna uneori,
deoarece ea totul lumineaza
ca o raza de soare, care des curand apare,
favorizand supravietuirea, inaltand insufletirea.
Ea gadila usor si in soapta deseori imi vorbeste,
face ca totul sa para o diferita poveste.
Dar totusi, aceasta timida tresatura are putere
intrucat intodeauna cucereste.
Intens, cu ravna apasionanta
castiga teren, schimba dorinte, chiar preferinte!
Mereu, intr o bataie a inimii extrem de palpitanta.
E curajoasa. Incita spre o traire
clipa de clipa mult mai emotionanta.
Piedicele dispar, distanta se micsoreaza,
ceata devine mai transparenta si timiditatea insuficienta.
Speranta inevitabila…insotita de urmari.
Nu pe toti ii implinesti, desi toti te doresc.
Deseori esti ca parfumul.
Placut pt miros, otravitor la gust.
Chiar daca-mi va fi greu,
am sa te astept mereu.
Stiu ca intr-o buna zi,
esenta iti voi descoperi.
.
.
Poezia asta a compuso Paul Galea

About Marius

Imi place sa daruiesc si de aceea sa ofer si celorlalti, oportunitatile pe care eu le-am primit.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

