Micutul care ma urmeaza J. C. Maxwell

„Sa fiu cu ochii-n patru ,mereu treaz
Caci mititelul care-i langa mine ma urmeaza pas cu pas
Nu-mi pot permite sa apuc pe-un drum gresit
Caci, iata-l,dupa mine vine fericit .

De ochii lui iscoditori nu pot scapa
Face si el ca mine, este umbra mea.
Pe urme vrea sa imi calce, afirma cu mandrie in glas
Acest micut ce ma urmeaza pas cu pas.

N-am cum sa uit in timp ce merg
Prin arsitele verii sau prin aprig ger ,
Sa-l fac un om intreg si pasul sa-i veghez
Acestui mititel ce spune „Te urmez”

John C. Maxwell

About Marius

Imi place sa daruiesc si de aceea sa ofer si celorlalti, oportunitatile pe care eu le-am primit.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

