inscrierea online s-a ieftinit , 30.000 Lifeline depasit astazi :)

Se pare ca am avut o surpriza astazi cand m-am uitat in biroul personal🙂 surpriza placuta, 30.008 oameni in lifeline si in crestere🙂. Urmatorul anunt va fi la 100.000.

Noutate: inscrierile pe internet sunt mai ieftine, de la 8,6 ron a scazut la 4,3 ron asa ca la cat mai multe inscrieri. Haide sa lucram impreuna.

IMPREUNA SUNTEM PUTERNICI

„Nu te obosi s fii mai bun decât contemporanii sau predecesorii tai. Fii mai bun decât tine însuti.”–W. Faulkner

“Daca destinul nu depinde de tine, de tine depinde ce faci cu ceea ce îti da destinul.” – O. Paler

About Marius

Imi place sa daruiesc si de aceea sa ofer si celorlalti, oportunitatile pe care eu le-am primit.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

